کاپیتان شهرداری همدان: در سخت ترین گروه لیگ دو فوتبال کشور هستیم

b_150_100_16777215_00_images_IMG_20161004_072519-678x381.jpgکاپیتان شهرداری همدان گفت :شهردارى همدان امسال هم مثل همیشه ٧٠٪‏ تیم با بازیکنان بومى بسته ، و رسالت همیشگى شهردارى همدان معرفى بازیکنان مستعد و جوان بومى به فوتبال استان و کشور بوده و تا الان هم موفق بوده، انشالله تلاش میکنیم که جایگاه خوبى در پایان فصل داشته باشیم و نماینده خوبى براى فوتبال استان باشیم.

به گزارش "همدان فوتبال"، هادی بلوری  افزود: علت موفقیت شهرداری همدان در دو فصل اخیر اتحاد و همدلى کادر فنى ، بازیکنان ، مدیریت و تمام اعضاى تیم بوده که با تمام وجودشان در حال تلاش هستند.

وی درمورد دیدار با کارا شیراز گفت : به نظر من تیم کارا تیم خوب و قابل احترامی است و فوتباله خوبى ارائه می دهند و از بازیکنان با تجربه اى بهره می برند، اما هدف ما انشاالله کسب ٣ امتیاز این بازی می باشد و همه تلاش می کنیم که با نتیجه خوبى از شیراز برگردیم.

هافبک شهرداری همدان افزود :ما بازى به بازى باید جلو برویم و کادر فنى ما مطمئنن براى تمام بازیام هابرنامه ریزى کرده اند و براى هر بازى تدابیر خاصى در نظر میگیرند و ان انشاالله با تلاش بازیکنان تیم نتایج خوبى کسب می کنیم

بلوری در ادامه افزود: از حالا براى صعود زوده بخواهیم صحبت کنیم چون ما هنوز اول راه هستیم و هدفمان صعود به مرحله دوم مسابقات است و گروه ما گروه خیلى سختی است رقبای ما خیلى خوب تیم شان را بستند ، به نظرم گروه ما سخت ترین گروه لیگ دو است، اما بازیکنان و مربیان ماهم جزء بهتریها هستند.

در ادامه هافبک شهرداری افزودخدارو شکر اعضاى محترم شوراى شهر خصوصا آقاى میرزایى و مهندس طبى پیگیر مشکلات تیم هستند و تیم ما با وجود حاج عباس صوفى یکى از قویترین هیئت مدیره هاى کشور رو دارد، مدیر عامل تیم جناب آقاى اسکندریان هم دنبال رفع مشکلات بازیکنان هستند ، خدارو شکر باشگاه شهردارى در چند سالى که تیمدارى میکند هیچ وقت بدهى به هیچ بازیکنى نداشته است و همیشه تلاش کرده که حق و حقوق بازیکنان و پرداخت کند

کاپیتان شهرداری همدان افزود : در بازى با آلومینیم به عنوان یار تعویضى به بازى آمدم ، تصمیم کادر فنى بوده و براى من مهم موفقیت تیم است تلاش می کنم که حتى اگه یک دقیقه هم بازى بکنم بهترین بازى خود را انجام بدهم .

بلوری در مورد اخراج در بازی با پاس گفت : به نظرمن کارت زرد اولم  کمی سختگیرانه بود ، و بازى اول و دربى بود و حساسیت خاص خودش را داشت.

بازیکن سابق پاس همدان در ادامه افزود : به نظرم گلمحمدى مربی شهرداری یکى از مربیان جوان و آینده داره استان همدان است ، خیلى براى کارش زحمت می کشد و هرسال هم چند بازیکن جوان بومى به فوتبال کشور معرفى کرده و همیشه با بازیکنان ارتباط خوبى برقرار می کند.

هادی بلوری درپایان گفت : تشکر ویژه دارم از بازیکنان غیر بومی تیم که با تمام وجود براى تیم تلاش میکنند و ارتباط خوبى با همه اعضا تیم دارند انشاالله با تلاش همه بازیکنان بتوانیم در پایان فصل دل مردم همدان  هواداران عزیزمان را شاد کنیم.